Μέχρι τις 17 Ιουλίου παρατείνεται η καταληκτική ημερομηνία ολοκλήρωσης για όλα τα προγράμματα «Εξοικονομώ» που υλοποιούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Ενέργειας και Περιβάλλοντος το πρωί της Παρασκευής (26/06).
Η παράταση αφορά τα εξής προγράμματα:
-Εξοικονομώ 2021
-Εξοικονομώ 2023
-Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για Νέους
-Εξοικονομώ 2025
-Εξοικονομώ – Επιχειρώ και Αλλάζω Συσκευή στις Επιχειρήσεις
Όπως αναφέρει το υπουργείο στην ανακοίνωσή του, τα προγράμματα «Εξοικονομώ» αποτελούν βασικό εργαλείο για τη μείωση του ενεργειακού κόστους των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων, την αναβάθμιση του κτιριακού αποθέματος και την ενίσχυση της ενεργειακής αποδοτικότητας.
Υπογραμμίζει δε ότι με δεδομένη την ολοκλήρωση του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, η νέα προθεσμία είναι οριστική και δεν προβλέπεται περαιτέρω παράτασή της.
Το υπουργείο καλεί τους ωφελούμενους να προχωρήσουν άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες για την ολοκλήρωση των παρεμβάσεών τους εντός του προβλεπόμενου χρόνου.
Σημειώνεται ότι το προγράμματα υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης–NextGeneration EU.













